Po tych zajęciach dowiedzieliśmy się co musimy wziąć pod uwagę przy wyborze odpowiedniej lokalizacji dla naszej firmy oraz zapoznaliśmy się z regułami tworzenia ciekawego logo i sloganu naszego przedsiębiorstwa.
Wybór lokalu ma duże znaczenie dla powodzenia pomysłu na biznes. Lokal buduje nasz wizerunek w oczach klientów oraz konkurencji (lub go niszczy), motywuje pracowników do wydajnej pracy (lub demotywuje). W każdym biznes planie powinno znaleźć się trochę miejsca na opis lokalu realnego i docelowego. Opis lokalu docelowego pozwala na utrzymanie zaangażowania w biznes. Praca w warunkach nie sprzyjających dobremu samopoczuciu i bez możliwości przeniesienia do nowoczesnego biurowca nie nastraja do chęci raźnego zdobywania klientów.
Przy wyborze lokalu trzeba kierować się tym aby był on odpowiedni dla prowadzonej działalności czyli aby spełniał on kryteria w zależności czy będzie to fabryka czy kawiarnia itp. Ważnym aspektem jest również dostępność dla klientów. Warto pomyśleć również czy będzie to w centrum miasta czy na obrzeżach. Tak więc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji trzeba brać pod uwagę wiele kryteriów aby spełniały one oczekiwania wszystkich zarówno pracowników jak i konsumentów.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz